• Evolution 20GX2 20ccm benzyna z pompą gaźn.

Symbol: EVOE20GX2
1389.06
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu Do 5 dni
Cena dostawy 0
GLS (pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
GLS 0
Dostępność Mało

Zamów przez telefon : 509-065-005

Zostaw telefon

Kompaktowy silnik benzynowy Evolution 20GX2 o pojemności 20 cm³ z elektronicznym zapłonem, nowym gaźnikiem z pompą oraz tłumikiem. Niska masa czyni go godnym następcą starszych silników żarowych. Proste uruchomienie, niskie zużycie paliwa oraz ekonomiczne użytkowanie. Dalszą zaletą jest zastąpienie mocno trującego paliwa do silników żarowych zwykłą benzyną.

Uniwersalne przeznaczenie silnika w modelach samolotów wszystkich kategorii, silnik wyposażony jest w elektroniczny zapłon CDI (Capacitive Discharge Ignition), który automatycznie ustawia kąt wyprzedzenia zapłonu i w ten sposób zapewnia precyzyjny zapłon w całym zakresie obrotów.

Nowy typ gaźnika z pompą zapewnia stałe zaopatrzenie w paliwo bez względu na umieszczenie zbiornika, jednocześnie o wiele prostsze jest ustawienie iglicy paliwa i rozruch silnika.

Do niewątpliwych zalet silników benzynowych należy, w stosunku do odpowiadających im silników żarowych są 10x niższe nakłady na użytkowanie oraz bezsprzecznie ich czyste użytkowanie, które zapewne uprzyjemni czyszczenie modelu po locie. Zużycie benzyny wynosi tylko 1200ml na godzinę pracy. Dzięki temu bardzo niskiemu zużyciu paliwa wystarcza zbiornik o pojemności tylko ok 250 - 420ml - prosta zabudowa do modelu, dalsze obniżenie masy.

W zestawie zawarty jest elektroniczny przetwornik, który przetwarza informacje o obrotach z modułu zapłonowego do jednostki telemetrii Spektrum TM1000 lub TM1100 (podłącza się w miejsce czujnika Halla). Nie musicie instalować żadnych innych czujników obrotów, wystarcza tylko zastosowanie zawartego przetwornika. Wejście i wyjście przetwornika jest odseparowane galwanicznie - ew. uszkodzenie zapłonu nie uszkodzi wyposażenia RC modelu.

W celu dotarcie silnika (cca 4 litry) jest wymagana mieszanka paliwowa w stosunku 20:1 a do normalnej pracy 32:1. Przetestowano oleje do silników 2-suwowych Evolution, Valvoline, Shell, Redline oraz oleje Husqvarna. Nie wolno stosować olejów syntetycznych Amsoil.

Własności
  • Rozmiary standardowej "dwudziestki", idealne zastępstwo za stare silniki żarowe
  • Nowoczesny elektroniczny modul zapłonowy CDI (Capacitive Discharge Ignition). Napięcie zasilania: 4.5 - 8.4 V - 4 do 6 ogn. NiMH lub 2 ogn. LiPol
  • Średni pobór prądu modułu 250 - 300mA, przy maks. obrotach 450 mA.
  • Moduł zapłonowy połowicznej wielkości standardowych modułów oraz niższa masa
  • Prosty ręczny rozruch
  • Pewne wolne obroty
  • Cicha praca
  • Ekranowany kabel zapłonowy oraz fajka
  • Nowa konstrukcja gaźnika z pompą, ciśnienie pobierane bezpośrednio z silnika
  • Standardowy suwak gaźnika, tłok ze stopu aluminium z jednym pierścieniem
  • W zestawie kompaktowy tłumik z systemem paliwowym - przewody, filtry
  • Proste podłączenie do telemetrii Spektrum za pomoca przetwornika, którry jest w zestawie
  • Duży moment obrotowy
  • Duży zakres śmigieł od 15x6 do 17x8 - większe śmigło zmniejszy obroty i głośność. Zalecamy stosowanie śmigła 16x6, silnik należy docierać ze śmigłem 15x6.
  • Dużo czystsze i bardziej ekonomiczne użytkowanie w porównaniu do silników żarowych.

Instrukcja

http://www.scorpio-polska.pl/manualy/EVOE20GX2-Manual_EN.pdf

Masa 708 g - sam silnik
Pojemność .1.20 (20 cm³)
Tłumik Garnek, masa 150 g
Gładź Stalowa gładź, tłok AL z pierścieniem
Średnica tłoka 30,5mm
Skok 27,9 mm
Masa całkowita 958 g
Wał korbowy gwint 5/16-24
Zakres obrotów 1800-10000obr/min
Rozmiar śmigła 15 x 6 do 17 x 8
Paliwo benzyna 87-91 okt. 5% olej (20:1)
Zapłon Zasilanie 4,5-8,4 V, masa 100 g
Świeca zapłonowa 1/4-32 EVO
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie