• TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit

Symbol: TLR03013
1403.59
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Cena dostawy 0
GLS (pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
GLS 0
Dostępność Mało

Zamów przez telefon : 509-065-005

Zostaw telefon

Zestaw modelu RC zawodniczego auta TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit, jest efektem zaawansowanego rozwoju i należy do światowej czołówki. Wysoka wydajność i wytrzymałość, aluminiowe podwozie, wiele możliwości ustawień, zawarte części tuningowe. Duże duralowe i regulowane amortyzatory, kompletne łożyska kulkowe, niska masa i szereg dalszych ulepszeń przesuwają poziom 2WD Buggy znowu o kawałek do przodu.

Koncepcja auta powstała na bazie poprzednich udanych modeli Team Losi Racing. Sztywne duralowe i anodowane podwozie 2.5mm 7075-T6 jest lżejsze, silnik jest ułożony bezpośrednio przed tylny zawieszeniem, geometria zawieszenia jest w pełni regulowana. Duże duralowe, olejowe i regulowane amortyzatory Gen II 12mm, kompletne łożyska kulkowe, dyferencjał kulkowy, niska masa.

Napęd jest realizowany za pomocą 3-stopniowej przekładni ze sprzęgłem ciernym. Twardy materiał kulek i talerzy dociskowych dyferencjału kulkowego oznacza bardzo gładką pracę i większą żywotność. Wynikiem jest obniżenie oporu toczenia i bardziej efektywne przeniesienie mocy na koła. Dla precyzji sterowania w okolicy neutrum zostały przekonstruowane były piasty kół i geometria zawieszenia wahaczy. Koła osadzane są na duralowym sześciokącie. Wszystko jest zoptymalizowane dla jak największej prędkości i dla przyjemności sterownia na torach technicznych.

Regulacja tylnych amortyzatorów

Tylna wieża amortyzatorów może być zamontowana z pochyłem w przód lub w tył. To oznacza, że tylne amortyzatory GEN II mogą być zamontowane przed tylną wieżą i wahaczem lub w tradycyjny sposób na tylnej stronie wahacza. Ta opcja daje większe możliwości regulacji dla większej przyczepności do powierzchni, przynosi większą stabilność tylnej części i lepsze własności przy skokach.

Płyta duralowa z czopem kulowym

W tylnym zawieszeniu znajdują się zwrotnice z kompozytów, które są lepsze niż duralowe, ze względu na ułożenie łożysk bez luzu. Dla sztywnego montażu górnego cięgna zastosowano duralową płytę, na którą przykręcono metalowy czop kulowy, który jest jeszcze regulowany na wysokość. Czop kulowy jest przykręcony zarówno do płyty jak i do kompozytowego korpusu zwrotnicy tak, że nie może się poluzować.

W zestawie zawarto cały szereg tuningowych elementów, które polepszają własności użytkowe auta oraz jego żywotność. Wysokiej jakości kryte gumą łożyska kulkowe C3 są zastosowane na całym podwoziu. Czopy wahaczy mają najbardziej zaawansowaną powłokę TiCN, co objawia się wysoką żywotnością i mniejszym oporem przez co wahacze poruszają się swobodniej i nie dochodzi do uszkodzenia powierzchni czopów.

W konstrukcji auta zastosowano szereg plastykowych kompozytowych elementów. które polepszają charakterystykę jezdną auta z powodu niskiej masy lub powodu wyższej elastyczności. Po miesiącach testów w Team Losi Racing zaobserwowano, że zastosowanie tych elementów umożliwi konsekwentną i stabilną jazdę i polepsza szereg charakterystyk jezdnych. Chodzi o wahacze, boczne listwy podwozia i zderzaki. Do regulacji rozkładu masy do dyspozycji jest opcjonalny zestaw mosiężnych obciążników, które można ułożyć pod przednie, środkowe lub tylne elementy auta.

Amortyzator Gen II 12mm Big Bore
  • Uszczelnienie X-Ring
  • Obrabiane korpusy amortyzatorów
  • Obrabiane tłoki 2 × 1,6 × 1,4 mm i 2
  • Wały amortyzatorów z powłoką TiCN
  • Duralowe śrubowe zamki odpowietrzające
  • Anodowane korpusy amortyzatorów
  • Nisko częstotliwościowe sprężyny
Własności
  • 3-stopniowa przekładnia
  • Możliwość montażu akumulatora w poprzek
  • Zawarte elementy tuningowe
  • Duralowa płyta czopu kulowego tylnej zwrotnicy
  • Optymalizowana geometria przedniego i tylnego zawieszenia
  • Lekkie duralowe 2,5 mm 7075-T6 podwozie z możliwością montażu balastu
  • Amortyzatory Gen II 12mm Big Bore
  • Powlekane tytanowe czopy (TiNC) zawieszenia i wałów amortyzatorów
  • Nowy dyferencjał kulkowy
  • Sprzęgło cierne
Masa 1550g w zalezności od wyposażenia
Długość 382mm
Szerokość 250mm
Wysokość 148mm
Typ Buggy 2WD
Napęd 2WD tylny
Silnik Zalecany 540
Skala 1:10
Rozstaw 280mm
Podwozie Duralowe 2,5 mm 7075-T6
Karoseria Przeźroczysty Leksan 22 4.0
Zawieszenie Niezależne
Amortyzatory Duralowe 12mm olejowe niezależne
Koła 56mm 2.2"
Łozyska kulkowe Kompletne
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie