• TLR 22 SCT 1:10 3.0 2WD Race Short Course Kit

Symbol: TLR03009
1527.98
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Cena dostawy 0
GLS (pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
GLS 0
Dostępność Mało

Zamów przez telefon : 509-065-005

Zostaw telefon

Zestaw modelu RC zawodniczego auta od Team Losi Racing 22 SCT 1:10 3.0 2WD Race Short Course Kit należy już do wielu lat do światowej czołówki. Zawiera szereg tuningowych elementów i ulepszeń w porównaniu do poprzednika, które dają większą prędkość, lepszą sterowność oraz większe przyśpieszenie. Wysoka wydajność i wytrzymałość, aluminiowe podwozie, nowe zawieszenie wahaczy.

Koncepcja auta pochodzi z poprzedniego udanego modelu Losi 2.0. Sztywne, anodowane zawieszenie 2.5mm 7075-T6 jest lżejsze, silnik jest umieszczony bezpośrednio przed tylnym zawieszeniem, geometria zawieszenia jest w pełni regulowana. Duże aluminiowe, olejowe i regulowane amortyzatory, kompletne łożyska kulkowe, niska masa i szereg dalszych ulepszeń przesuwają poziom 2WD SCT ponownie o krok dalej.

Napęd jest rozwiązany na pomocą 3-stopniowej przekładni ze sprzęgłam ciernym. W tuningu oferowana jest 4-stopniowa przekładnia (nie ma jej w zestawie). Twardy materiał kulek i tarcz dociskowych dyferencjału kulkowego oznacza ultra-gładką pracę i większą żywotność. Powoduje to zmniejszenie oporu toczenia i tym efektywniejsze przeniesienie mocy na koła. Dla jak najbardziej dokładnego sterowania wokół neutrum, zostały przekonstruowane piasty kół i geometria zawieszenia wahaczy. Koła osadzane są na aluminiowy sześciokąt. Wszystko jest zoptymalizowane dla jak największej prędkości i przyjemności sterowania na technicznych torach.

Akumulator ma do dyspozycji dużą przestrzeń, która jest przygotowana również do użycia akumulatorów LiPol typu Shorty. W zestawie zawarto szereg tuningowych części, które polepszają własności użytkowe auta oraz jego żywotność. Wysokiej jakości uszczelnione gumą łożyska kulkowe C3 są zastosowane w całym podwoziu. Całkowicie nowe przednie wahacze oraz bloki umożliwiają zaawansowane ustawienie ze zmienną długością wahacza. To z systemem kierowania Bell Crank dostarcza bardziej spójne poczucie między różnymi powierzchniami. To wszystko składa się na neutralne zachowanie, które wymaga mniejszych regulacji i maksymalizację wydajności.

Na zwrotnicach zamontowana jest nowa aluminiowa płyta, która trzyma czop kulowy drążka poprzecznego. Ta modyfikacja wyraźnie wzmocniła zamocowanie czopu kulowego i zwiększyła dokładność ustawienia zawieszenia. Nowe tylne wahacze mogą się szczycić również nowym mocowaniem tylnej wieży amortyzatorów ze zoptymalizowanymi punktami montażowymi dla większej możliwości ustawień, większego obciążenia tyłu oraz lepszej dynamiki jazdy. Zawiasowe czopy wahaczy mają najbardziej zaawansowaną powłokę ze stopu TiCN, co przejawia się w wysokiej żywotności i mniejszym oporze, również wahacze poruszają się swobodniej i nie dochodzi do uszkodzenia powierzchni czopu. Zmieniono również zawieszenie wahaczy VLA z regulowanym nastawieniem, umieszczenie silnika, poprzeczny montaż akumulatora, o 2 mm szerszy tylny czop obrotowy, umieszczenie tylnych amortyzatorów i wiele więcej.

Tylne czopy 22SCT 3.0 mają regulowaną płytę do szybkiej zmiany ustawień geometrii tylnego zawieszenia. Proste i szybkie bez potrzeby demontażu czopów.

Amortyzator Gen II 12mm Big Bore
  • Uszczelnienie X-Ring
  • Obrabiane obudowy amortyzatorów
  • Obrabiane 2 × 1,5mm tłoczyska
  • Wały z powłoką TiCN
  • Aluminiowe śrubowe zawory odpowietrzające
  • Anodowane korpusy
  • Nisko częstotliwościowe sprężyny
Własności
  • Lekka płyta silnika wykonana na CNC
  • 3-stopniowa przekładnia (opcjonalnie 4-stopniowa)
  • Poprzeczny montaż akumulatora
  • W zestawie części tuningowe
  • Zoptymalizowana geometria przedniego i tylnego zawieszenia
  • Lekkie 2,5mm aluminiowe podwozie 7075-T6
  • Amortyzatory Gen II 12mm Big Bore
  • Powlekany tytanowe czopy (TiNC) zawieszenia i wałów amortyzatorów
  • Geometria zawieszenia VLA przednich wahaczy
  • Sprzęgło cierne

Instrukcja

http://www.scorpio-polska.pl/manualy/TLR03009-Manual-MULTI.pdf

Zalecane ustawienia

http://www.scorpio-polska.pl/manualy/TLR03009-KitSetupSheet.pdf

Edytowalny arkusz ustawień

http://www.scorpio-polska.pl/manualy/TLR03009-EditableSetupSheet.pdf

Czysty arkusz ustawień

http://www.scorpio-polska.pl/manualy/TLR03009-BlankSetupSheet.pdf

Wykres elementów

http://www.scorpio-polska.pl/manualy/TLR03009_Explode_List.pdf

Długość 537mm
Szerokość 245mm
Wysokość 185mm
Typ SCT 2WD
Napęd 2WD tylny
Silnik 540 zalecany
Skala 1:10
Rozstaw 325mm
Prześwit podwozia 50mm
Podwozie Aluminiowe 2,5mm 7075-T6
Karoseria Przeźroczysty leksan
Zawieszenie Niezależne
Amortyzatory Aluminiowe Big Bore 12mm olejowe regulowane
Łozyska kulkowe Kompletne
Średnica kół 76.2/55.9mm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie