• Evolution 10GX 10ccm benzyna z pomp. gaźn.

Symbol: EVOE10GX2
967.99
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu Do 5 dni
Cena dostawy 0
GLS (pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
GLS 0
Dostępność Mało

Zamów przez telefon : 509-065-005

Zostaw telefon

Nowość na rynku!Kompaktowy silnik benzynowy Evolution 10GX2 o pojemności 10cm³ dla modeli latających RC. Elektroniczny zapłon, nowy gaźnik z pompką wydajniejszą pompką. Niska masa czyni go idealnym zamiennikiem starszych silników żarowych. Proste uruchomienie, niskie zużycie paliwa oraz ekonomiczna eksploatacja!. Dalszą zaletą jest zastąpienie trującego paliwa do silników żarowych zwykłą benzyną.

Uniwersalne zastosowanie silnika dla modeli latających wszystkich kategorii, silnik jest wyposażony w CDI (Capacitive Discharge Ignition), elektroniczny zapłon, który automatycznie steruje kątem wyprzedzenia zapłonu i w ten sposób zapewnia dokładny zapłon mieszanki w całym zakresie obrotów. Pompka gaźnika zapewnia stały dopływ paliwa z minimalnym ryzykiem z minimalnym ryzykiem przerw w zasilaniu paliwem i umożliwia łatwy rozruch.

Wśród niewątpliwych zalet silników benzynowych w porównaniu do takich samych silników żarowych są 10x niższe koszty eksploatacji i niewątpliwie ich czysta praca, która z pewnością uprzyjemni czyszczenie modelu po lataniu. Spalanie benzyny to zaledwie 600ml na godzinę pracy. Dzięki tak niskiemu spalaniu wystarcza zbiornik paliwa o pojemności około 170 - 200ml - prosta zabudowa w modelu, kolejne obniżenie masy.

W zestawie znajduje się elektroniczny przetwornik, który przenosi informację o obrotach z zapłonu do jednostki telemetrii Spektrum TM1000 lub TM1100 (zamiast angażować sensor Halla). Nie musicie instalować żadnego innego czujnika obrotów, tylko wystarczy zastosować przetwornik zawarty w zestawie. Przetwornik jest separowany galwanicznie - ewentualna awaria zapłonu nie wpłynie na wyposażenie RC modelu.

Jaka jest różnica między silnikiem benzynowym a 10GX2 Evolution 10GX?

Różnica między benzynowym silnikiem Evolution 10GX a 10GX2 jest taka, że silnik 10GX2 jest wyposażony w membranową pompę, która aktywnie zasysa mieszankę paliwa z zbiornika. W ten sposób eliminuje się konieczność zwiększania ciśnienia z tłumika.Aby, przy pracy silnika nie powstawało w zbiorniku podciśnienie, musi być ze zbiornika wyprowadzony przewód paliwowy, który zasysa powietrze. Dzięki temu do układu nie wnika brud poprzez tłumik do benzyny, zarówno podczas normalnego działania, a zwłaszcza podczas zasysania paliwa ze zbiornika po skończeniu lotów.

Cechy benzynowego silnika Evolution 10GX2 dla modeli latających RC:
  • Wymiary standardowej "dziesiątki", perfekcyjna alternatywa dla starych silników żarowych
  • Nowoczesny elektroniczny zapłon CDI (Capacitive Discharge Ignition). Napięcie zasilania: 4.5 - 8.4V - 4 do 6 ogniw NiMH lub 2 ogniwa LiPol
  • Średni pobór prądu przez zapłon 250mA, przy maks. obrotach 450mA.
  • Elektroniczny moduł zapłonowy na połowiczną wielkość standardowych modułów oraz niższą masę
  • Prosty ręczny rozruch
  • Niezawodna praca na wolnych obrotach
  • Cicha praca
  • Ekranowany przewód zapłonowy i końcówka świecy
  • Nowa konstrukcja gaźnika z membranową pompą paliwa, eliminuje konieczność tworzenia podciśnienia poprzez tłumik
  • Standardowy zawór gaźnika, dwuiglicowe wykonanie
  • W zestawie jest kompaktowy tłumik z systemem zasilania paliwa - przewody, filtry, ssawka
  • Proste podłączenie do telemetrii Spektrum za pomocą przetwornika, znajdującego się w zestawie
  • Duży moment obrotowy
  • Duży zakres stosowania śmigieł od 11x7 do 13x8. Ze śmigłem 12x6 silnik ma 11100 obr/min
  • Znacznie czystsza i ekonomiczniejsza praca w porównaniu do silników żarowych
  • Jako paliwo stosuje się benzynę z liczbą oktan con 90 z mieszanką olejową do silików dwutaktowych w stosunku 20:1

Zawartość zestawu

Zestaw zawiera silnik benzynowy Evolution 10GX2 do modeli latających RC, tłumik i akcesoria, elektroniczny zapłon oraz przewód paliwowy (długość 50 cm), filtr paliwa, ssawkę do zbiornika paliwa, elektroniczny przetwornik czujnika obrotów silnika dla jednostki telemetrii Spektrum TM1000/TM1100, plastikowe uchwyty oraz przewody. Arkusz naklejek a także instrukcję obsługi.

Instrukcja

http://www.scorpio-polska.pl/manualy/EVOE10GX2-Manual-EN.pdf

Masa 436 g - tylko silnik
Tłumik Kompaktowy, masa 93g
Gładź ABC
Objem .60 (9.83 cm³)
Średnica tłoka 24.0 mm
Skok 21.5 mm
Masa całkowita 627 g
Zakres obrotów 2300 - 18000 obr/min
Rozmiar śmigła 10x6 do 13x8
Paliwo benzyna 87-92 okt. 5% olej (20:1)
Zapłon Zasilanie 4.5-8.4V, masa 98g
Maks. moc 1.7 HP (1.3 kW) przy 16400 obr/min
Świeca 1/4-32 EVO
Zuzycie paliwa 600 ml/godz
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie